kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-03-11 - morgontv�tt.

Det h�r blir en morgontidig vecka. B har klockan p� ringning 05.20 ... �rk. I morse hade jag en text att g�ra f�rdig och tv�ttstugan fr�n 07. Fyra maskiner m�ste vara klara och h�ngda till 10:30, f�r sen blir det m�te kl 11, m�te kl 13:15, tandl�karen kl 14:30, m�te kl 18. S� det var lika bra att pallra sig upp.

I morgon ska jag vara redo att h�lla f�redrag i Bispg�rden kl 08. Om jag inte minns fel tar det minst en timme att k�ra, och s� vimstill�gg f�r att jag inte vet riktigt vart jag ska, och jag har fortfarande inte best�mt vad jag ska prata om ...

Aprop� k�ra tv�ttstugan. Min tidigare avhandlade sp�rtydarinstinkt s�ger mig att n�gon av de senaste tv�ttarna r�kat ut f�r 21:00-str�mavbrottet. Diskborsten �r n�mligen avbruten och gummilisten runt centrifuglocket bortsliten. Jag betvivlar att inbrottsf�rs�ket lyckades s�rskilt bra, det �r bett i de d�r sp�rrarna (s�ger en som vet).

F�r �vrigt �r ordningen �terst�lld i vardagsrummet. B kan inte heller starta CD-spelaren.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck