kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-03-12 - ett dygn i mars.

I g�r kv�ll var jag p� �rsm�te och nomineringsst�mma till sent. Jisses. Tur att det blev bara en votering, annars hade vi v�l varit kvar d�r �n.

I morse fick jag sovmorgon. Nya fakta framkom som gjorde att vi �ndrade datum f�r utf�rden till 9 april, fast lika tidigt. S�, vad h�nder d�? Jag vaknar kl 4:30 och kan inte sova. Helt k�rt!!! Fast jag tog f�rst�s inte vara p� tiden till n�t v�sentligt. �n�.

I dag best�mde jag mig f�r att ta en sv�ng i solen. Jag har inte varit ute och g�tt n�n l�ngre str�cka sen ... ja, ni vet, och nu har jag f�tt "stress-och-f�r-lite-motion"-ont i benen igen. Vid tretiden drog jag iv�g lite planl�st, och varenda gata p�minde mig om Molle. H�r brukade han sniffa och h�r ville han g� �ver, dit ville han inte, d�r bor den elaka labradoren... Grannarnas skr�pliga jycke som ser minst fem �r �ldre ut men var j�mngammal stapplar p� och viftar fortfarande p� svansen. Det �r or�ttvist!!! Han fattas mig s� det g�r ont. Men det �r v�l till att bita ihop och traska p�. N�n g�ng v�njer man sig kanske.

I kv�ll borde jag en hel massa, men jag forts�tter att skjuta pliktberget framf�r mig och s�tter mig vid tv:n ist�llet. Det �r ju Ally.

I morgon fyller Kornelia �r. Hon vill ha lite mandelmassa, lite k�ttf�rs, lite r�kt skinka, kanske en klick sm�r med kaviar i, s�na saker som jag vanligen inte har hemma. Men det kan vi inte ta n�n h�nsyn till. H�r ska sk�mmas bort! :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck