kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2008-05-13 - Intresse ljuger inte

Scooby och jag har ett par rundor d�r han kan g� l�s. Vi g�r d�r varje dag och jag vet precis vad jag m�ste se upp med. Det g�ller n�gra bilv�gskorsningar, och m�ten med vissa andra hundar.

D�rf�r var jag helt of�rberedd p� det som h�nde i dag. Jag babblade glatt i telefon med mams n�r jag i �gonvr�n s�g Scooby pipa iv�g �t ett helt ov�ntat h�ll. Jag ropade och det riktigt syntes hur han blundade med �ronen. Jag fattade ingenting, det stod en kille p� en parkering men det var inte dit Scooby skulle.

Jag fick br�ttom att se efter vart jycken var p� v�g... han slank in bakom en lastbil? Vad sjutton skulle han g�ra d�r?!

P� lastbilens bakgavellyft stod en pall med en l�g trave om�rkta, halvgenomskinliga s�ckar, fyllda med n�t oklart brunt inneh�ll. D�r intill stod Scooby och sniffade med l�ng hals och �nnu l�ngre n�sa. Jag r�t och Scooby slank d�rifr�n med svansen mellan benen.

Sen lyfte jag blicken och l�ste vad det stod p� lastbilen: Fodax Hundmat.!!! *hahaha* Det var v�m och r�tt k�tt i s�ckarna. Inte konstigt att lillv�nnen blev s� intresserad att han gl�mde allt annat.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck