kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-11-22 - Jubileum med liten bismak

I dag firar A och jag v�r 1-�rsf�rlovningsdag och hibiskusen lyser upp tillvaron med fem blommor samtidigt, nytt rekord.

Vi fick middag p� restaurang, smaskens, och jag proppade i mig s� mycket efterr�tt att jag n�stan blev illam�ende p� v�gen hem. :-)

I dag p� jobbet har jag �terigen t�nkt att jag m�ste sluta ta �t mig s� v�ldigt. Det �r l�tt att inse men sv�rt att g�ra. Hur odlar man tjockare skinn och d�vare �ron? Varf�r m�ste rotborstarna snurra i magen, varf�r blir axlar och ryggmuskler s� tr�iga?

... och varf�r �r det s� sv�rt att bli precis lika uppfylld av positiva k�nslor n�r man f�r ber�m? Det har jag f�tt av flera personer b�de i g�r och i dag. Det borde r�knas f�r mer �n ett enda klagom�l?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck