kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2007-08-06 - Sommar-summering

Jag f�rs�ker jobba igen, f�rsta dagen efter drygt 2,5 veckas semester. Det �r snart lunch och hittills i dag har jag... f� se... ��h, pratat i telefon, laddat �ver n�gra bilder fr�n kameran, bl�ddrat igenom och sl�ngt en katalog, rensat bland lapparna p� kylsk�pet och plockat bort n�gra papper och pinaler fr�n skrivbordet... H�r g�r det undan minsann. Eller n�h.

Arbetsmoralen blir inte precis b�ttre av att det �r kalasfint semesterv�der och A fortfarande har en vecka ledig. Tyv�rr �r det s� att jag har deadlines i augusti vilket inneb�r datorslaveri. Men jag har ambitionen att vara utomhus �tminstone p� helgerna, och kanske kan jag sno n�n veckodag ocks�, om jag �r riktigt flitig och det fortfarande �r fint v�der...

Och i september, d��� ska jag vara ledig. :-)

Min sommar (s� h�r l�ngt) i sammandrag:
- cirka 200 mil resv�gar
- rivit ett garage och k�rt tv� turer till sopstationen med rivningsavfall
- k�rt ett litet flyttlass �t sv�gern
- Biltema, Jula, Bauhaus, Byggmax, �verskottsbolaget
- demonterat ankg�rd med klammer- och spikdragning
- ett folklustspel
- gr�sr�jning vid stugan, projektet och verkstaden
- b�nt upp tre k�rsb�rstr�d och tv� rosenbuskar
- eldat ris efter tr�df�llningar
- k�rrat tegel och ved
- r�jt sm�granar vid sj�n och stigen dit
- maratonsurfat p� flyttning av stora hus
- namnsdagst�rta
- tomtspaning i terr�ng (inget habeg�r �n)
- rensat lite skrot ur garaget (inte klart �n)
- fixat med bilder och hemsidor
- installerat min nya scanner
- stor paketutredning - vad ni g�r, tappa ALDRIG bort en paketavi...




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck