kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-03-12 - Nyinflyttad

I fredags packade vi - mest mamma - en miljard bokp�sar ungef�r. Eller om det var 52. Jag baxade runt kartonger, sops�ckar och allehanda andra pryttlar. I l�rdags bar vi. Hela dan.

I dag har jag hj�lpt v�nner att b�ra in en hel k�ksinredning. De bygger hus och har paxat alla mina banankartonger. I dag fick de fem.

Dessutom har jag skruvat hyllor och letat saker. Hittade en chokladkartong under en bokp�se. Vilket fynd. :-)

Datorn �r provisoriskt hopkopplad med telefonmodem, 38 kbit. Bredbandsbolaget ska ha 5 (fem!) veckor p� sig f�r att ordna anslutning. Mis����r.

Telefonen �r f�r all del provisorisk den med. Kabeln kommer in via balkongd�rren eftersom teleteknikern inte iddes g�ra det ordentligt i fredags. Br�ttom hem till soffan kan man t�nka.

Jaja, det �r lika bra att jag inte kan surfa. Jag har en miljard bokp�sar att packa upp. (74 i alla fall). Och m�bler att baxa runt. Och... dammutar att ta hand om i gamla l�genheten.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck