kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-01-17 - Scener

Scen 1:
Telefonen ringde. Det var K.
- Mitt ny�rsl�fte �r att jag ska r�ra mig tre g�nger i veckan. Jag har tv� g�nger kvar den h�r veckan.
- Men ���h. Det �r ju s�ndag eftermiddag?
- Ja. S� nu ska jag k�ra ett pilatespass och sedan kan vi v�l g� en l�ngpromenad?
- Jooo...
Sagt och gjort. Och vart gick vi? Till godisbutiken, f�r K har avlagt n�t "inte-�ta-godis"-l�fte ocks� som skulle b�rja g�lla n�sta dag, och d� m�ste man ju passa p�. :-)


Scen 2:
Herrar diskuterar underkl�der.
- Vita kalsonger �r inte bra.
- N�h�?
- Nej, f�r d� syns fisringen.
- Va?
- Jo, man kan bara fisa en 3-4 g�nger, sen m�ste man byta kalsonger.
- Jaha.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck