kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-09-02 - Fels�karfantomen

Fy sjutton vad dum man f�r k�nna sig ibland. Skrivaren slutade pl�tsligt att fungera, utan felmeddelande. Den har kr�nglat av och till, s� nu best�mde jag mig f�r att verkligen g� till botten med problemet. Jag l�ste hj�lpfiler och kastade inst�llningar och grejade, men skrivaren spottade inte ut n�gra dokument. S� jag avinstallerade och h�mtade nya drivrutiner och trixade och joxade i en halvtimme, innan jag b�rjade misst�nka att det var mitt nya usb-n�tverk som kr�nglade. D� f�rst uppt�ckte jag att sladden inte satt i... Hepp.

Nu �ver till n�got helt annat, eller egentligen n�rbesl�ktat, n�mligen fortsatt felfinnande: H�romdagen lunchade jag p� Arctura. Utsikten var sannerligen grann men det var bullrigt som i en skolmatsal, obekv�ma stolar och torftig inredning. Maten var god men jag hade liksom f�rv�ntat mig mer lyxk�nsla n�r dagens lunch kostar 85 kronor.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck