kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-07-15 - Utflykter i sikte

Tippskyddandet av mina bokhyllor har blivit rena f�ljetongen. Betongkrokarna orkade inte h�lla emot n�r vikten av b�ckerna kom till s� nu har jag med mycket m�da baxat in hopvikt papper som kilar under framkanten p� hyllorna. Verkar funka s� h�r l�ngt. Borde kanske k�pa en ny betongborr...

Jag har fortfarande inte packat ur kassarna p� golvet. Nu har de st�tt d�r i �ver en vecka. Men jag har skrivit ett protokoll, sorterat en del bilder och kopierat papper och fyllt i blanketter till f�rs�kringskassan. Alltid n�got.

Annars, tja; jag har varit ute och g�tt med Scooby och blivit regnad p�, ensam, tr�kigt. S� g�r det n�r man inte bokar s�llskap i god tid en fredag kv�ll.

I morgon ska vi �ka till Kretsloppshuset i M�rsil d�r det enligt ryktet nu ska finnas 140 rosor i tr�dg�rden. Sj�lv �r jag mest nyfiken p� det omtalade h�nshuset.

P� m�ndag �ker jag s�derut en vecka s� det blir inget skrivet h�r p� ett tag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck