kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-07-08 - En enda r�ra

Tack sn�lla f�r all er omtanke, f�r mejl och g�stboksh�lsningar.

Jag borde v�l vara n�jd nu, det var ju trots allt mitt beslut att flytta, men allt jag �stadkommit �r mis�r. �ngesten ligger st�ndigt p� lur. Jag saknar tryggheten och ordningen.

H�r sitter jag i kaos: kassar, kartonger och m�bler huller om buller. Jag vet inte hur jag ska f� ordning, inte hur jag vill ha det och framf�r allt inte hur allt ska f� plats. Jag m�ste rensa men vet inte vad jag ska v�lja bort.

Minsta sm�sak blir besv�rlig. Jag har inget hush�llspapper eller diskmedel. Ingen ketchup, soya eller svartpeppar. Ingen komposthink.

De vackra sommardagarna g�r mig f�rbi medan jag grottar i mitt kaos av saker och k�nslor.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck