kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-07-03 - En m�nad under isen

Jag singlade ner i m�rkret, ner i en depression, men den h�r g�ngen bad jag om hj�lp - och fick det. Tabletterna gav inte resultat snabbt nog s� l�karna rekommenderade elbehandling. Jod�, de g�r s�nt fortfarande, och det ser ut som rena Frankenstein-metoden, men huvudsaken att det fungerar. �tta behandlingar fick jag, och tv� sorters piller att f�lja upp med.

Annat har ocks� h�nt.

Jag som �r 165 centimeter l�ng har g�tt ner till under 49 kilo och d�rf�r gjort ett avbrott i mitt vegetarianande. Nu �ter jag k�tt f�r proteinets skull.

Dessutom packar jag f�r att flytta fr�n B. Jag har f�tt en l�genhet i samma omr�de som jag bodde i f�rut, ett hus bort.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck