kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-06-01 - Ordl�s

Ja, det blir inte mycket skrivet h�r. Jag har ingen ber�ttargl�dje, inget skrivsug. Sm�saker som jag vanligtvis kan fylla en sida med blir bara torra konstateranden. Typ s� h�r:

* Scooby har j�ttemycket tandsten. Jag ringde djursjukhuset och kollade vad det kostar att ta bort. 1200 sp�nn. Jag ska nog kolla hos n�n veterin�r till.

* Just som jag r�knat ut hur man enklast g�r f�r att f� bort reklambokst�ver fr�n bilen s� var det klart. Synd att jag gjort fel i �ver tv� timmar...

Inte l�ser jag n�t sp�nnande heller. Jag har bokhyllan full men orkar inte ta in fler bokst�ver �n n�dv�ndigt. Jag har avslutat n�stan alla nyhetsbrev jag prenumererat p� och sagt upp tidningar och bokklubbar.

Inga intryck, inga uttryck. S� �r det. Huvudet �r fullt men jag har inget att s�ga.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck