kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-05-08 - Sm�saker

Jag begr�nsar numera tedrickandet till fyra muggar per dag. Vissa dagar klarar jag mig rentav med tre och f�r �nd� inte huvudv�rk, s� "avv�njningen" kan v�l anses ganska lyckad.

I helgen har jag tittat p� film. Flying Daggers (fyra stj�rnor i Aftonbladet, men nja..? Visst, m�nga spektakul�ra stridsscener men historien och figurerna r�rde liksom inte vid mig), Shrek 2 (ungef�r som f�rv�ntat) och Kejsarens nya stil (helt okej).

I dag kommer Scoobs hem efter lite minisemester p� landet med m�nniskovalpen W. Jag beh�vde inte alls hundvakt, det var Scooby som ville stanna ett tag och d� tyckte momma att han skulle f� det... :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck