kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-04-01 - P�sklovsfredag

Rastl�sheten har lagt sig tillf�lligt, och ist�llet har den besv�rande "f�r inget gjort"-segheten fullst�ndigt tagit �ver. Minsta sm�sak tar en evighet och ofta kommer jag p� mig sj�lv med att glo ut genom f�nstret eller r�tt in i v�ggen.

Gaah!

Jag �r offer f�r mina egna hum�rsv�ngningar, och jag �r tr�tt p� det. Hur sv�rt ska det vara att programmera om sig?!

I dag �r det dessutom sol och p�sklovsfredag. Varf�r f�rs�ka �ndra n�t i dag n�r veckan typ redan �r slut? ... ;-)

P� pluskontot:

* Jag och Scoobs g�r m�nga l�nga promenader.

* Det finns hopp om sommar (�ven om jag �r lite purken �ver att det blivit minusgrader p� n�tterna igen; det tinar ju s� sakta d�!).

* Jag har en portion hemlagad potatisgrat�ng med quorngryta kvar, j�ttemumsig matl�da fr�n sv�rmor. Tacktacktack. :-)

* Bs klubb var i tidningen i g�r (igen, dock inte B) och ska vara med p� expon i sommar. Det blir kul, n�t att se fram emot.

* N�r bilen havererade p� Stuguv�gen i rusningstrafik i f�rrg�r (det var mitt fel, jag har varit ouppm�rksam) s� hann jag knappt sl� p� varningsblinkersen f�rr�n G kom och r�ddade mig. Jag har alltid s�n tur och �r dessutom beg�vad med riktigt goda v�nner. Lucky me.




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck