kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-04-03 - Djur och natur

����h! Sn�droppar hos grannarna. H�rligt!

Scoobs fick duscha i g�r. Det var hur l�nge sedan som helst f�r jag vet ju att han avskyr det - men till min f�rv�ning gick det j�ttebra. Sedan �vergick jag till att skura badrummet, och under tiden h�rde jag hur han stormade runt i l�genheten och l�t illa. :-)

Erfarenheten har l�rt mig att st�nga d�rren till sovrummet och ist�llet l�gga ut ett antal handdukar p� hallmattan. Han ser f�r himla rolig ut n�r han l�gger framdelen p� sida och skjutsar sig fram�t med bakbenen �ver handdukarna, samtidigt som han morrar, st�nar, gl�fser och frustar.

Jag �ter fil vid datorn, och en halvmeter bort sitter Macro och v�ntar p� min tallrik. Nu b�rjar han bli ot�lig, trampar, arrangerar om svansen och ruskar p� sig. "�r du inte klar snart?! Det blir ju inget kvar till mig!" betyder det. B�st jag g�r och fyller p�.

I dag ska jag (kanske) tv�tta bilen, byta d�ck och lura ut P p� en tv�timmars.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck