kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-03-20 - T�lamodstr�ning p�g�r

Jag och Scoobs har haft promenads�llskap varje dag den h�r veckan utom i dag. Lyxigt. :-)

I g�r var vi ute p� isen i ett par timmar och nj�t av tillvaron. Folk �kte skidor, skridskor, promenerade, �t korv, hyrde sn�skoter, spelade vintergolf, lekte i sn�borgar, �kte h�st, tittade p� isskulpturer och solade i vindskyddade sydl�gen. Vinterstaden.com �r v�ldigt fixad, v�ldigt popul�r; d�r myllrar av folk p� helgerna.

Det �r lika fint v�der i dag men nu har jag sv�rt att ta mig f�r med saker igen.

Jag g�r fortfarande och segdrar p� livet, har inte best�mt inriktning �n och f�r bara det mest basala gjort.

Fick ytterligare provsvar i fredags, alla var negativa (vilket ju var positivt) men det inneb�r att s�kandet g�r vidare. Nu ska jag till l�karen igen p� tisdag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck