kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-03-17 - Mellantid

I m�ndags l�ngpromenad med M, i tisdags med B, i g�r med P (akta vad tr�ningsv�rken fr�n i m�ndags slog till d�, vaderna k�ndes som sm� stenar...) och i kv�ll med A.

A �r min senast rekryterade promenadkompis och klarar inte s� l�nga sv�ngar �n s� det blir till att l�gga upp ett tr�ningsschema. Ett par h�lsocentaler h�r i l�net skriver ut motion p� recept, och d� �r det tre promenader i veckan som g�ller. Jag k�r samma budskap mot A: "doktorns ordination...". Vi f�r v�l se.

Annars g�r livet i maklig takt. Jag har pl�tsligt tid att g�ra det d�r som jag inte brukar hinna - fast jag har inte gjort det �n, s� klart. Men i morgon kanske.




� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck