kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-01-16 - Alltid �r det n�t

I f�rrg�r natt avled bredbandsmodemets transformator tyst och stilla i skymundan bakom bokhyllan. Modemet �terupplivades tillf�lligt med en adapter fr�n Biltema men g�r �nd� inte anv�nda. S� nu �r jag tillbaka p� den b�rbara datorn med uselt seegt telefonmodem, och f�rs�ker begr�nsa internettiden till ett minimum. *haha, host, host*

Dessutom slutade bokstaven "c" p� den b�rbara att fungera, men det lyckades jag till min f�rv�ning fixa genom att riva, reng�ra och s�tta ihop tangentbordet. Jag har dessutom skruvat upp hyllan i k�ket. *publikens jubel*

Scoobs och jag g�r l�nga kv�llsvandringar. I g�r var vi ute i tv� timmar och det �r en ganska lagom dos. I kv�ll var vi ute lite mindre �n en timme, men jag �r �nd� alldeles slut. Har jag f�tt Kicki-baciller? Men jag har ju bara h�lsat p� henne elektroniskt.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck