kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-10-23 - Intuitionens pris

Jag �r verkligen hum�rsv�ngningarnas l�ttslagna offer. Ena stunden �r jag djupt koncentrerad i en utredning och sm�tt lyrisk �ver de dolda samband och nya m�jligheter jag uppt�cker. Glad och peppad, kreativ, konstruktiv.

Sen snappar jag upp en negativ vibb fr�n en utomst�ende och tappar modet. Det jag tagit emot beh�ver inte vara relevant f�r det jag h�ller p� med, inte ens ha med �mnet att g�ra; jag k�nner st�mningen och den p�verkar mig, f�r mig att tappa tro, tillf�rsikt och gl�dje. I deras st�lle kommer otillr�cklighet, uppgivenhet och en odefinierad sorg.

Det �r ett sk�l till att jag p� senare �r blivit allt f�rsiktigare med att ber�tta om mina id�er och tankar. M�ste skydda mig sj�lv fr�n att �dra mig andras negativa energier. Jag har s� tunn hinna, suger �t mig sv�rta som en svamp. Den dagen svampen blir helt svart d�r jag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck