kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-07-18 - Storfixarn

Nej, jag har inte tid att vara h�r, jag �r DUKTIG. Hallen som varit lagringsplats f�r ett par ton grejer �r numera rensad och ska f� ny inredning. Och jag har planterat om gullrankor, h�ngt upp spalj�n i k�ket, skruvat hyllor i f�rr�det, skurat den fem meter l�nga hallmattan, duschat alla v�xterna i vardagsrummet och putsat f�nstren igen, tv�ttat t�cken, kuddar och b�ddmadrasser, flyttat handduksh�ngaren s� att jag kunde s�tta st�nger f�r badlakan ovanf�r elementet, spikat upp tavlor (tips, s�tt lite h�ftmassa i h�rnen p� baksidan om de inte g�r att f� att h�nga rakt), m�lat ett element, spacklat gamla skruvh�l, satt belysningar ovanf�r arbetsb�nken och ben p� bordet...

... och jag �r inte f�rdig �n, p� l�nga v�gar.

Och nu n�t helt annat:

P� 15 dagar har jag f�tt 729 skr�pmejl.

Spindelliljan som jag �rvt av momma blommade p� min f�delsedag.

Vi �r numera med sl�pvagn. Ja, den �r mammas men jag har valt ut den. den har redan skjutsat en b�t, en cross och en fyrhjuling, och nu ska den snart ut och h�mta f�nster och d�rrar.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck