kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-07-07 - Tidslucka

Jag hade ett m�te, fyra personer att ringa samt tv�ttstuga i dag. M�tet fixade jag, men de fyra personerna �r oringda och det h�nger tv� maskiner bl�t tv�tt i kl�dkammaren. Jag somnade n�mligen ifr�n alltihop och vaknade en kvart innan tv�ttiden var slut.

Slappnar jag av s� tappar jag taget fullst�ndigt.

M�ste orka n�gra dagar till, beh�ver st�da undan lite gammalt skrot. Regnet g�r det inte l�ttare f�r en v�derhum�rsperson som jag. � andra sidan beh�ver jag inte gr�ma mig �ver vad jag g�r miste om.

Jag har sv�rt att h�lla mig fr�n adlibris. Det �r ju snart sommar och d� beh�ver man n�gra pocket, visst? *daaah!* Jag har en hel trave ol�sta i bokhyllan, vill jag bara p�minna om, och jag verkar ju inte precis ha tid att l�sa n�gra, eller hur? Jamenbara n�gra enda, fem kanske? Bara? Sn�lla? N�pp. Ere sagt s� ere sagt. Jo, sn�lla, sn�lla, sn���������lla? Bara den h�r, och den d�r, och...

Striden g�r vidare.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck