kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-04-20 - K�pak�pak�pa

Nej, jag kan inte l�ta sovrumstaket vara s� d�r. N�r till och med B ser att det �r flammigt, d� finns det bara ett att g�ra ... Jag m�ste m�la det en g�ng till. Iv�g till f�rgaff�ren. Ja, vi ska ju �nd� k�pa golv och tapetklister s� det blir ingen omv�g.

Dessutom har jag spenderat en mindre f�rm�genhet p� lakan. B har ett extrabrett t�cke och p�slakan till s�dana �r s�llsynta. Sj�lv har jag, f�r att komplicera saken ytterligare, tv� t�cken - ett extral�ngt av ull som jag anv�nder p� vintern (och som det inte g�r att k�pa f�rdiga lakan till, jag syr dem sj�lv), och ett tunnare normalstort t�cke som jag anv�nder p� sommaren. Hittills har vi aldrig haft matchande lakan, men ett helrenoverat sovrum f�rpliktar. Nu har vi tv� omg�ngar med underlakan till, och ett stort h�l i pl�nboken. Men fint blir det, tror jag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck