kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-04-19 - Bilbestyr och heminredning

I g�r tv�ttade jag bilen och i dag skiftade jag till sommard�ck. Duktig, duktig. N�n helg fram�ver ska jag polera och vaxa den ocks�. Aldrig att jag k�per en vit bil igen.

I ett diskussionsforum hittade jag tips om tv� inredningsb�cker som jag f�rst�s m�ste ha, s� nu har jag best�llt dem fr�n antikvariat. Jag skulle ju inte k�pa fler b�cker f�rr�n renoveringen h�r hemma �r klar och bokhyllorna p� plats igen. �r jag hoppl�s eller �r jag hoppl�s?

I morgon levereras de nya f�t�ljerna. Vi har inte plats att montera ihop dem �n men jag misst�nker att B inte kan h�lla sig. Paket m�ste �ppnas, genast - och sen l�r han skruva ihop stolarna av bara farten. Sj�lv ska jag slutm�la lister, d�rrfoder och lagningarna i takputsen.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck