kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-29 - F�rvirrat

Jisses vilken tr�ttande dag jag har haft. Jag har �kt som ett l�v i hormonvirvlarna, �msom skrattat och �msom gr�tit utan att ha direkta sk�l f�r det. Det �r den tiden i m�naden antar jag. Just nu kan en enkel fras utl�sa glimtar och k�nslor fr�n minnen som jag inte visste att jag hade.

Dagens tips: om du k�nner ett oemotst�ndligt behov av att h�va ur dig n�got bums men oroar dig f�r att folk i n�rheten ska h�ra och tro att du �r kn�pp i huvudet f�r att du pratar f�r dig sj�lv - ta upp mobiltelefonen. Eller f�rresten, det r�cker f�rmodligen att bara h�lla handen vid �rat, telefonerna �r ju s� sm� nu f�r tiden.

Den id�n hade jag s� kul �t i dag att jag s�kert blev idiotf�rklarad i alla fall. G� d�r och storskratta f�r sig sj�lv, utan telefon. Jag hann ju inte f� upp den innan det �verrumplade mig.

Fortfarande har jag inte hittat n�gon l�mplig ny hyresg�st till lokalen och det k�nns lite jobbigt. Jag har b�de officiella och mindre officiella sk�l till att vilja bli av med kontoret, men det som jag helt of�rhappandes kl�ckte ur mig i dag tog priset. "Jag har egna kakelugnar och tr�golv nu." Jag sv�r att jag aldrig har t�nkt tanken, s� hur kunde de orden ploppa ut ur munnen?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck