kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-18 - Nytt bildhotell p� g

Nu har jag f�tt anv�ndaruppgifter till det nya webbhotellet, och jag har kollat hur m�nga sidor som jag haft bilder p� h�r i dagboken (enkelt tack vare diarylands redigeringss�ktj�nst). 27 sidor, och i snitt s�kert tv�-tre bilder p� varje.

Det kommer f�rmodligen ta ett tag innan jag �terst�llt allt, men jag tror jag ska g�ra det, f�r min egen skull. Faktiskt saknar jag de texter jag skrev och sl�ngde l�pande efter en m�nad, fr�n 1996 och fram till den h�r dagbokens b�rjan. F�rut tyckte jag inte att det var n�got att spara, f�r vem vill l�sa gamla dagboksanteckningar? Det grundade jag f�rmodligen p� de �ngest- och frustrationsb�cker p� papper som jag skrev i perioder f�rut och helst inte ville k�nnas vid n�gra �r senare. Men dagboken p� n�tet �r en mer polerad historia som jag kan le �t n�r jag bl�ddrar i den.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck