kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-23 - Avslaget

Sedan sist har jag haft urinv�gsinfektion. Jag b�rjade skriva ner mina b�sta tips om hur man tar sig igenom det (oss drabbade emellan) men gick vilse i en l�ng filosofisk fundering om dagens h�lsoindustri och sjukv�rden 1970-1990. Det blev fyra of�rdiga sidor p� min h�rddisk. Texten �r en enda r�ra och jag har inte lust att g�ra mer med den, inte just nu i alla fall.

Dagarna och veckorna f�rsvinner i rasande fart. Nu orkar jag inte g�ra det jag vill, och jag �r r�dd att jag snart ska b�rja sortera in mina dr�mmar i facket "oavslutade borden". Nackdelen med att ha m�nga id�er �r att s� f� blir f�rverkligade att man k�nner sig oduglig. "Jag hade kunnat ... men inte ens det fick jag till."

B pysslar fortfarande med sina radiostyrda bilar. I g�r pressade jag ur honom alla detaljer om inomhusbanan som de vill bygga, och vi har haft flera diskussioner om laddbara batterier och hur man p� b�sta s�tt m�blerar i utrustningsv�skan. Det g�ller att ta vara p� de enkla tillf�llena till delaktighet. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck