kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2004-03-17 - Hj�rnsl�pp

Jag tog sulorna ur mina plaskbl�ta gympadojor och uppt�ckte n�gra svarta prickar p� dem. "�r det m�gel?!" t�nkte jag och sniffade p� dem.

Japp. Sniffade p� sura skosulor! Jag kunde ju ha d�tt! Hj�rnan m�ste ha varit avst�ngd. Luktsinnet var det inte.

Best�mde mig i dag f�r att skaffa ett nytt gratisutrymme att lagra bilder p�, och hamnade via en l�nk hos free.prohosting.com d�r jag frestades att betala 10 dollar i startavgift f�r att sedan f�r alltid slippa banners p� mitt fria 50 mb-utrymme med cgi-tillg�ng. J�ttebra deal. Bara det att jag fortfarande inte f�tt n�got bekr�ftelsemejl p� vare sig betalningen eller mina anv�ndaruppgifter. Har jag blivit bl�st? I s� fall �r det f�rsta g�ngen p� n�tet.

I morgon fyller K �r. Vi (det vill s�ga jag och Scooby) ska skjutsa hem henne fr�n jobbet och smaska i oss mammas hembakta mar�ngt�rta. :-D



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck