kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-11-24 - Tomteg�rden del 1

N�r jag f�r tid ska jag dammsuga, sortera papperen p� skrivbordet, betala r�kningar, stoppa tv�tten i maskinen, g� och handla och tusen andra saker. Men jag �r upptagen med att...

... skr�pa ner i k�ket. Faktum �r att jag h�llit p� hela helgen. Jag bygger en tomteg�rd. Det tog mig ett bra tag att bara r�kna ut takvinklarna p� farstukvisten, och f�nstersk�rningen ska vi inte tala om. Bordet �r fullt av mosaikliknande sm� pappfyrkanter eftersom jag v�grar klistra p� spr�jsar i efterhand.

N�r jag suckande skar ut det tolfte dekorerade f�nsterfodret t�nkte jag p� att Projektet har 40 f�nster. Jaja, den dagen, den sorgen...



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck