kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-11-25 - Prioriteringsdrottningen

Jag har:

* nyss tryckt p� fel knapp och m�ste d�rf�r skriva en ny notering.

* k�pt tr�d i Vi-skogen, mitt favoritbist�ndsprojekt.

* handlat via Animal Rescue Site och bidragit med 42 matportioner till hungriga djur.

* insett att det var i g�r jag hade tv�ttid, inte i dag. J�mrans.

* efter p�minnelse fr�n Telia om att en del av mina f�rdelspo�ng f�rfaller vid �rsskiftet valt mina presenter: tv� biobiljetter och Eagles nya Greatest Hits-skiva. Kommer snart i en brevl�da n�ra mig, alldeles gratis. :-D

* h�mtat tv� 1930-talsbilder av Projektet fr�n museet. Tyv�rr inte s� bra, men de enda som fanns i Minnesbanken. Jag har sett n�gra b�ttre i en bok. �terst�r att se om jag kan komma �ver kopior av dem.

* k�pt godis f�r tv�hundra sp�nn p� �oB, samtidigt som jag fn�s husmoderligt �t och ratade "Multivitaminjuicen" f�r att den inneh�ller s� mycket socker... :-)

* sp�rat in p� Mr Big�s "To be with you", kommer ni ih�g den? Fr�n b�rjan av 1990-talet tror jag. Kanske m�ste skaffa n�n av deras plattor.

* fortfarande inte handlat, dammsugit, sorterat papper eller betalat r�kningar. Till listan har nu �ven f�rts b�ra ut kompost, br�nnbart och pappersf�rpackningar samt panta tomglas.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck