kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-07-25 - Kvar p� landet

Jag �r kvar p� landet och vill inte belasta mammas telefonr�kning, d�rav h�nder det inte s� mycket h�r, men desto mer offline.

Jag sopar r�ttbajs och d�da getingar, b�r kartonger mellan husen (vi h�ller fortfarande p� med f�rr�d nummer tre - sucka), slipar och m�lar emellan�t p� hus och m�bler samt skriver l�nga, l�nga listor �ver loppisgrejer. De ska ut p� v�r sida http://saljes.just.nu s� snart jag �r tillbaka p� den fasta uppkopplingen i stan. �n s� l�nge ligger mammas l�genhet kvar d�r, men den �r s�ld. Kontrakt ska skrivas p� torsdag.

P� s�ndag ska vi nog p� husdjursdag. Mamma vill se griskappl�pningen och jag t�nkte se om d�r finns n�gra myskankor. S�dana har jag aldrig tr�ffat. :-)



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck