kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-07-29 - Julnalleverkstad

F�r ganska m�nga �r sedan hade jag n�n vision om ett stort projekt av gips. Kommer inte ih�g varf�r eller till vad, men det resulterade i alla fall i att jag �ger tv� femkiloshinkar med gips, stengods respektive terracotta, n�stan fulla.

S� nu h�ller jag p� att gjuta julnallar med �nglavingar, mitt i sommaren, i min alldeles nyink�pta form.

Jag h�mtade ett stort paket fr�n Sl�jd-Detaljer i dag, med saker som jag l�nge �nskat mig men varit f�r sn�l f�r att k�pa. En riktig passepartoutsk�rare, en cirkelsk�rare och en rullkniv, samt en sk�rmatta i sj�lvl�kande plast. Oh heaven... :-) Och en beh�ndig liten grej som man g�r snedremsor med av vilket tyg som helst.

Jod�, jag har fortfarande ambitionen att reducera mitt prylinnehav, men pysselsaker, inredningstidningar och vackra b�cker �r fredade.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck