kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-03-13 - En tom bok

Jag fick en bok med posten idag. En som jag inte hade best�llt, och fr�n en avs�ndare som jag inte k�nde igen. Misst�nksam �ppnade jag paketet. Sedan blev jag bara f�rvirrad. Boken �r tom. 300 blanka sidor.

Titeln �r "Allt regeringen t�nker g�ra f�r f�retagarna i �r" och f�rfattarens namn, G�ran Persson, �r f�rtryckt p� det gl�ttiga omslaget. Men boken �r som sagt tom. I f�ljebrevet, som jag f�rst trodde var en faktura, st�r det att utgivaren "Redaktionen" ger ut boken f�r att g�ra det l�ttare f�r G�ran att b�rja fundera p� l�mpligt inneh�ll.

D� borde de v�l ha skickat den till G�ran ist�llet f�r till mig?

Genast trodde jag kanske att det h�r var en kampanj mot regeringen. Nu misst�nker jag nog att boken �r ett (f�rmodligen dyrt) trick f�r att dra uppm�rksamhet till f�rlagets �vriga utgivning. Jaja.

F�r �vrigt:

Det hj�lps inte att jag just spenderat min buffert p� en ny tand. Jag suktar i alla fall efter en sista minuten till Azorerna. 24 mars till Ponta Delgada, 6376 kr.

Nu ska jag alldeles strax g� och tr�na med K.

Ja, jag vet att jag har lovat en rapport om mina �ventyr d�r ute i det ok�nda. Den kommer en dag d� jag �r inspirerad.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck