kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-01-22 - �t r�tt h�ll

Tack raringar f�r sn�lla h�lsningar, det k�nns bra att folk bryr sig om en. :-)

En annan sak som k�ndes bra i g�r var mina v�rktabletter. Jag �r ganska avogt inst�lld till s�dana annars, men nu var de precis vad jag beh�vde f�r att inte g� kras. Vilken befrielse att inte ha ont n�nstans och �ntligen f� sova n�gra timmar p� raken.

Tyv�rr verkar det som jag inte t�l penicillinet, f�r f�rsta dosen i morse kom upp efter 20 minuter och sen har jag haft j�tteont i magen. D�rf�r v�gar jag inte anv�nda v�rktabletterna heller. V�rldens b�sta B gick och k�pte Proviva och ekologisk filmj�lk med acidofilus och bifidus �t mig, och det sl�rpar jag f�rsiktigt i mig med sugr�r. Sugr�ret �r f�r att det inte ska bli f�r mycket p� en g�ng och f�r kallt i magen. �n s� l�nge verkar experimentet lovande.

Nu �r jag faktiskt sugen p� mat. Det var minsann inte i g�r... Japp, det g�r �t r�tt h�ll.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck