kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-01-09 - Fast i unken vana

Jag �r tillbaka i gamla vanor: skjuter upp och gruvar mig massor i on�dan ist�llet f�r att bara r�tt av ta itu med det som m�ste g�ras. Bl�k!

Fattar inte varf�r jag g�r det. Visst, det kan vara tr�gt att komma ig�ng, men det �r s�nt som m�ste g�ras och det kommer inte att f�rsvinna av sig sj�lvt. Jag skulle bespara b�de mig och omv�rlden en massa on�digt besv�r om jag gjorde det genast.

S� nu ska jag g�ra det.

Eh.

Fast f�rst kanske jag ska koka lite mer te, och dammtorka insidan av skafferiet, och kontrollera att cd-skivorna verkligen st�r i alfabetisk ordning, och plocka fram kl�der som kanske borde rensas ut, och baka sju sorters kakor, och tr�na lite mer p� att m�la s�na d�r blomrankor, och kolla lite grejer p� webben. Har jag f�rresten ber�ttat att jag avjulat hela l�genheten, avlusat v�xter och avmaskat katter?

Nej. Sluta skjuta upp, var det.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck