kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2003-01-01 - Reseber�ttelsen

God forts�ttning p� er.

Nu har jag lagt ut den l�ngrandiga och l�jligt detaljerade ber�ttelsen om en h�gst ordin�r semesterresa till Gran Canaria. L�sv�rdet och bildkvaliteten st�r inte p� n�got vis i proportion till den enorma tid det tog att f� ihop alltihop. Jag f�rst�r varf�r folk inte l�gger in bildtexter i sina bildgallerier - det tar ju evigheter, men jag har varit duktig och skrivit till alla bilder.

En bugg i Photoshop gjorde dessutom att html-koden i bildgalleriet fick ett struntfel: en bild p� varje sida fick fil�ndelsen JPG med versaler ist�llet f�r med gemener (sm� bokst�ver). Min dator reagerar inte �ver det, men det g�r ftp-servern, med p�f�ljd att bilderna inte visas som de ska. Innan jag hittat felet hade jag st�llt till s� m�nga olika kodvarianter p� de n�stan hundra sidorna att det tog �tta timmar att renovera alltihop...



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck