kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-12-19 - Mystiskt ljus

Nej, jag m�ste g�ra ett ryck till med jobbet innan jag kan luta mig tillbaka och pyssla med semesterbilderna.

Jag f�r l�ngledigt �ver jul och ny�r. D� ska det fixas f�rdigt p� kontoret har jag t�nkt. Tydligen hade det tagit teliamannen n�stan fem dagar att f� till uppkopplingen medan jag var borta. Tur att jag slapp vara vittne, jag hade v�l f�tt spunk.

Det lyste i Ks l�genhet h�romkv�llen, men hon �r bortrest. �verl�ggningar vidtogs: "Har de gl�mt sl�cka lyset? Men det lyste v�l inte h�romkv�llen? De kanske har timer. Fast d� skulle det ju ha lyst h�romkv�llen ocks�. Kan det vara ... inbrottstjuvar?"

Jag har nyckel till Ks l�genhet och funderade just p� om jag skulle unders�ka saken, n�r hon skickade ett sms. Ls lillebror bor d�r medan hon �r borta. Sicken tur att jag inte l�ste upp och stormade in d�. Ls lillebror �r v�l s�d�r 17. Han hade nog d�tt.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck