kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-12-16 - �terkomsten

Hemma igen efter en vecka p� Gran Canaria. Det enda som �ndrat f�rg �r min n�sa; den �r n�gra grader r�dare �n n�r jag for. Annars har vi inte haft tid att varken steka oss eller partaja, nejd�, reser man med mamma s� har man fullt upp med att jaga bl� stenarter, r�nna i berg, (f�rs�ka) upps�ka sev�rdheter, kl�ttra i �ndl�sa trappor och �ta smarriga glassefterr�tter. Mer om det senare. Jag har foton ocks�, men nu �r jag tr�tt. Bussen gick fyra i morse och jag l�g p� aga (�r det m�nne ett lokalt uttryck? betyder ungef�r att man �r orolig, rastl�s) efter att ha dr�mt att vi f�rsov oss och alla plan hem var fullbokade tills efter jul.

By the way, temperaturskillnaden �r 40 grader. Fr�n +25 kl 4:30 i morse till -15 n�r vi landade p� eftermiddagen. Hutter.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck