kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-08-03 - lite html-pyssel.

�hhh. Siv har gjort om sin sida - najjs! Jag har ocks� t�nkt, men inte kommit till skott. Fast snart firar jag ett�rsjubileum p� Diaryland. Kanske d�? Fast jag lovar inget.

Uppt�ckte just att arkiv-listan inte blivit p�fylld sedan 17 juli p� grund av serverstrul. Jag orkade inte l�sa meddelandet fr�n administrat�ren s� jag f�r skylla mig sj�lv. Men nu �r den fixad.

Dessutom har jag uppt�ckt ett knas med g�stboken. Om g�sten inte skriver http:// f�re sin egen webbadress s� funkar inte l�nken som den ska. Jag kan �ndra kodmallen s� att http:// l�ggs till automatiskt, men d� funkar inte de adresser som �r r�tt inskrivna fr�n b�rjan, och de �r fler. Hm. Pest eller kolera. Nu har jag i alla fall petat in en rad om att f�rledet m�ste med.

Det �r supersommar ute men jag sitter inne. Frivilligt. Kn�ppskalle.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck