kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-08-04 - fast i html-tr�sket.

I dag har jag meckat med bostadsr�ttsf�reningens hemsida hela dan. Gjorde en panoramabild �ver g�rden med tre vidvinkelbilder som jag tagit p� frihand. Lodlinjerna spretar s� att man blir yr i huvudet, horisontlinjen buktar och jag har bara n�dtorftigt lyckats retuschera skarvarna, men jag �r r�tt n�jd �nd�. Min f�rsta panoramabild. :-)

Dessutom har jag skrivit ett nyhetsbrev, korrl�st 10 sidor hur m�nga g�nger som helst (varf�r kan man inte se alla felen f�rsta g�ngen?) och provat minst sjuttio�tta olika f�rgkombinationer utan att bli n�jd. Nu har jag ingen energi �ver till min egen sida. Jag s�ger bara en sak: Guuu vad jag �r less p� orange.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck