kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-06-15 - cykeltur och cd-hamstring.

Jag och B pumpade cyklarna och trampade ner till stan i eftermiddags, lagom till dagens st�rtskur. Jag skulle ha en liten burk fr�n apoteket, nya n�lar till symaskinen (som numera har gl�mt hur man syr zickzack - pappas verkstad n�sta) och n�got fr�ckt tyg att matcha mina guldbruna sammetsbyxor. Det r�der brist p� fr�cka tyger kan jag meddela. Men n�lar och burk skaffade jag i alla fall, och en tandtr�dsklyka. (Varf�r har jag inte k�pt en s�n f�rut? Den verkar ju hur fiffig som helst.)

Vi h�ckade p� Domus i v�ntan p� att det skulle skura f�rdigt utanf�r, och B tr�stk�pte Quake III (ett TV-spel) som kompensation f�r att hans best�llda och hett efterl�ngtade Medal of Honour inte kommit �n. Vetskapen att det f�rmodligen kommer i posten p� m�ndag kunde ju annars g�ra helgen olidligt l�ng f�r en TV-speloman. :-)

Sj�lv fingrade jag p� Magnus Uggla-samlingen men besl�t mig ist�llet f�r att g�ra ett bes�k p� Ginza. D�r har jag nu shoppat en hel trave rock- och pop-samlingsskivor. Dock inte Marie Fredriksson-samlingen, men den f�ljer kanske med i n�sta hamstringstag som f�rmodligen intr�ffar om cirka ett halv�r.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck