kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-05-29 - sm�tt sjukt.

J�ttef�rkyld. Jag s�lar omkring i l�ngkalsonger och mystr�ja med en toarulle som s�llskap. Snyt, fr�s. Sm� vita berg av skr�vlat papper visar var jag suttit en stund. Funderar starkt p� att g�ra en toapappersh�llare till b�ltet.

Om en timme har jag ett m�te med en uppdragsgivare och en underleverant�r. Dags att f�rs�ka bli presentabel. Immunsystemet �r fantastiskt: man kan f� det att strama upp sig en timme eller tv� f�r n�got speciellt. Sen f�r man f�rst�s betala f�r det efter�t, men...

Jag f�r ett amerikanskt gratishoroskop med eposten varje dag. I g�r stod det att jag skulle sk�ta om mig eftersom h�lsan inte var den b�sta, och att ett problem skulle l�sa sig sj�lvt. Mitt problem var att v�lja mellan tv� kandidater till en tj�nst p� jobbet. I g�r ringde den mindre kvalificerade och tog tillbaka sin ans�kan. H�! Spionerar USA p� mig?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck