kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2002-01-02 - boring, boring, boring...

Inget p� TV. Inga ol�sta n�tkompisdagb�cker. Kommer inte in p� de hemsidor jag f�rs�ker n�. Folk som jag beh�ver f� tag i svarar inte i telefon. De ol�sta b�ckerna i hyllan verkar alldeles f�r jobbiga. Alla intressanta tidningar �r l�sta, kvar finns bara n�gra tr�iga Newsweek - en klar felsatsning som jag f�r dras med i ett helt �r. Hunden vill inte g� ut f�r att folk _fortfarande_ skjuter en och annan raket, och kompisarna vill inte f�lja med f�r att det �r f�r kallt. CD-spelaren har lagt av och radion gitter jag inte lyssna p�. Har ingen inspiration att st�da, pyssla eller skriva brev. Kort sagt, en perfekt kv�ll att jobba undan n�gra texter - men jag k�r bara fast. Har suttit i flera timmar med en liten skv�tt om upphovsr�tt. Ska det vara s� sv�rt att peta ihop sju meningar om vad som �r till�tet och f�rbjudet. Va?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck