kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2001-09-06 - ov�ntad vinning.

I v�ras fick jag en gratis provprenumeration om tre nummer av MacPressen. Gedigen och bra tidning, men n�r f�rsta inbetalningskortet trillade in var jag f�r sn�l f�r att forts�tta prenumera. Jag hoppas biblioteket har den s� att jag kan snikl�sa.

N�, efter det har MacPressen f�rst�s fortsatt p�minna om inbetalningen, s� i dag n�r jag fick ett stort kuvert d�rifr�n reagerade jag f�rst inte. M�jligen tyckte jag att det var lite m�rkligt att min adress var handskriven. Mer f�rvirrad blev jag n�r jag slet upp inneh�llet. D�r l�g en CD med Norstedts ordb�cker f�r fyra spr�k. "Har de skickat fel? �r det en demo? Missade jag att man skulle f� en premie?"

Sen hittade jag f�ljebrevet som gratulerade mig till vinsten, v�rd 1.680 kronor, i tidningens sommart�vling. Jag hade helt gl�mt att jag skickat in en s�n d�r 1-x-2-t�vlingskupong. Drygt 1600 svar hade de f�tt in. Jag var glad en l�ng stund.

Fr�n det ena till det andra. Jag har pillat lite med sidorna i kv�ll: lagt till n�gra nya favoriter och tv� bilder fr�n bengts jobb.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck