kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-09-19 - Fr�ken distr�

I morse tappade jag frukostmackan med sm�rsidan ner�t s� att den gjorde ett l�ngt, kletigt sp�r l�ngs l�ret p� mina nytv�ttade jeans, och sen landade p� golvet.

N�r jag sedan kom tillbaka efter morgonpromenaden ins�g jag att jag var utel�st, med nyckelknippan kvar p� spegelbordet i hallen. Tv� stor�gda hyresv�rdar undrade vad det var f�r bes�kare som plingade p� d�rren s� tidigt p� morgonen, men de l�nade sn�llt ut nycklar s� att jag tog mig in.

P� lunchpromenaden uppt�ckte jag pl�tsligt att hunden g�tt ut naken - selen var kvar i k�ket och jag hade bara ett koppel i handen...

Tja, s� d�r har dan fortsatt. Nu �r klockan halv nio och jag ska �ntligen f� middag.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck