kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2006-09-17 - Valdagen

Det kan vara s� att jag alldeles har gl�mt hur man skriver intressanta, l�sv�rda dagboksinl�gg. Det k�nns i alla fall s�.

Meeen ... jag kan i alla fall ber�tta att:

- jag har r�stat, och plitat kryss p� varenda liten lapp som kom i min v�g.

- jag har l�ngvandrat med hund b�de i g�r och i dag. T�nk att man kan f� s�dana h�r dagar i september i Sverige.

- jag har anm�lt mig till lovefilm.se f�r att utnyttja tv� m�nader gratis medlemskap (thank you coop) men hur jag �n letar i listorna s� lyckas jag bara skrapa ihop 20 filmer till min lista. Den inneh�ller f�r �vrigt allt fr�n dokument�r till action och tjejslisk.

- aprop� slisk s� �r jag i detta nu oliiiiidligt sugen p� kladdkaka med gr�dde. Har f�rs�kt �vertyga en kurir om att komma hit med kakan s� ska jag bjuda p� te. �terst�r att se hur det avl�per.

Ja, jo, p� jobbfronten intet nytt, det vill s�ga: jag jobbar fortfarande hela tiden och kan inte s�ga n�r jag �r klar. Jag trodde mitten av september men det k�nns lika l�ngt kvar �n. B�rjan av oktober d�? Mitten?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck