kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-12-16 - �nskelistor

H�romdagen fick jag id� till en ny webbtj�nst. En �nskelista d�r man kunde l�gga in allt vad man �nskar sig, och s� kunde ens anh�riga och v�nner bocka f�r det som redan var taget ... sj�lvklart tjuvtittar man ju inte ... ;-) Jag h�ll p� en god stund och fantiserade kring hur den d�r tj�nsten skulle funka, vilka finesser den skulle ha.

Sen kollade jag lite p� n�tet och det visade sig att �nskelisttj�nster redan fanns, inte bara en utan m�nga:

www.listan.com
www.presentlisa.nu
www.wishlist.com
www.gimmenow.com och www.metawishlist.com

Upprinnelsen till id�n var ju f�rst�s att n�gra beg�rt att jag skulle skriva en �nskelista. Har jag nu gjort det? Nej...



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck