kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-12-07 - S� kanske det var

Allts�, jag tror att sn� var en produktutveckling som gick helt snett. S� h�r t�nkte de nog:

- Vi m�ste g�ra n�t kul �t ungarna att leka med. N�t man kan bygga med.
- Jaa! Vore det inte fr�nt om man kunde bygga banor och �ka p� det ocks�?
- Precis min tanke, b�de kojor och banor.
- Jag s�tter ig�ng genast.

N�got senare:
- H�rdu, jag har ett koncept h�r, jag kallar det sn�. Det �r sm� vita korn som man kan ta efter behov av. Och s� har jag lagt till en j�ttefiffig funktion, det �r ett sj�lvexekverande program s� vi beh�ver inte bekymra oss �ver distributionen, det sk�ts automatiskt.
- Bra, bra, har du provk�rt det?
- Ja, jag gjorde en simulering lokalt �ver Gr�nland och det verkade funka bra, ungarna hade j�tteskoj.
- Borde vi inte s�tta en utv�rderingsgrupp p� det?
- Njaee, du vet, det �r snart tipsextra och vi ska ju fika ocks�... dessutom ska jag designa en v�xthusgas f�re lunch i morgon. Neh, jag tror att det h�r �r okej nu, sn� �r ju bara vatten s� vad skulle kunna g� snett..?
- Ja, jo. Visst, plugga in den p� random norra halvklotet s� g�r vi och fikar. Tror du att det finns kr�mbullar i dag?



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck