kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-10-05 - Skittrevligt, hj�rtat

Dagens, och f�r all del veckans, hurtigaste telefonf�rs�ljare:

- Hej det �r Johan p� Universal. �r det Karin?
- Ja.
- Gu va sk�nt! Hej tjejen, hur �r l�get?
- Det �r dimmigt h�r i dag.
- Var bor du n�nstans, Karin ... (l�ser innantill). Jaha, har ni h�stdis? Det �r ju inte s� kul.
- Hm (inst�mmande).
- Jaha. Ja, jag heter allts� Johan. Jag ringer till dig f�r att hj�lpa dig s�nka dina telefonikostnader med 45 %, l�ter inte det j�ttebra?
- Jas�du. Jaha, shoot.
- Hj�rtat, vad ringer du med f�r bolag i dag?
- Det bolaget som du ringer f�r.
- �r det sant? Driver du inte med mig nu?
- Nej.
- Jamen har du abonnemanget hos oss d�?
- Nej. Jag vet att det blir 14 kronor billigare. Jag ska se �ver b�de bredband och telefoni snart, men inte just nu.
- Ett tips �r ju att flytta abonnemanget till oss, d� slipper du Telia helt och h�llet.
- Jaha, men inte nu.
- N�h�, okej. Skittrevligt att prata med dig tjejen, ha en fortsatt bra dag.
- Ja, du ocks�.
- Hejd�.
- Hejd�.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck