kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-04-29 - Inf�r valborg

Med tanke p� att det �r valborgsm�ssoafton i morgon s� f�rst�r jag ju att det h�r pedagogiska lilla klippet om brast�ndningskonst vandrar runt i epostl�dorna.

I �r har jag faktiskt en valborgs�nskelista, men jag �r lite oklar �ver vart jag ska adressera den. Till den goda f�n? Skydds�nglarnas samr�dsgrupp?

I alla fall s� �nskar jag:

1. att alla brash�gar som det finns sm� djur i mirakul�st ska v�gra starta, tills n�n kommer p� att ta is�r h�gen och uppt�cker vad felet �r.

2. att kl�fingriga glopar pl�tsligt ska lyssna p� r�sten som s�ger "naaah, har du verkligen t�nkt �ver konsekvenserna nu?"

3. att raketer och andra kruthaltiga saker bara ska l�ta i de fall det �r befogat f�r att undvika skada p� liv och egendom.

Ja. M� det ske.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck