kajo@diaryland
G�stbok
Mejl

Arkiv
� St�ngt � Kajo bor inte h�r l�ngre
� Spr�ngkraft
� En ny bubbla
� Bekv�mt vs Bra
� Presentpack


2005-03-11 - Missn�jesgrums

Jag har tagit fler prover. (Bl��!) Allt verkade ok s� h�r l�ngt, men n�gra tester f�r jag inte svar p� f�rr�n n�sta vecka. Och veckan d�rp� har jag en ny l�kartid. Suck. Det verkar som de letar en n�l i en h�stack, men n�lskr�llet g�r ont s� jag vill g�rna bli av med den tack.

Bs klubb har t�vling i helgen och jag tog p� mig att fixa skyltar och fika. Trots att jag var ute i god tid verkar det nu som om mitt skyltprojekt havererat. Klarlacket som jag toppade med i dag gick r�tt igenom affischerna och gjorde att masonitskivorna lyser igenom - det ser f�rj�vligt ut, alltihop blev flammigt i m�rkbrunt. :-(

Jag borde f�rst�s ha tagit vattenbaserad lack. Naftan �r fet och alla vet v�l vad som h�nder om man spiller sm�r p� papper? Det blir genomskinligt. Man l�r sig n�t av varje misstag, men just nu k�nns det surt eftersom jag inte hinner g�ra nya affischer till i morgon. Antingen m�ste jag komma p� en n�dl�sning eller s� blir det oskyltat.



� Kommentera


� F�rra | N�sta �







bara ett rosa streck